Aangekomen - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Marlon

Blijf op de hoogte en volg Marlon

07 Januari 2014 | Kenia, Mombassa

Uitgezwaaid door familie en vriendinnen, was ik op mezelf aangewezen. Spannend, maar heel leuk. De eerste vlucht ging goed en zo kwam ik op Frankfurt aan.. Ik moest 6 uur wachten, dus na mezelf maar wat vermaakt te hebben heb ik vroeg ingecheckt. Al snel raakte ik aan de praat met een stel Afrikanen die me bij de rest van de reis hebben geholpen en gezelschap hebben gehouden. Wat zijn Afrikanen open en vrolijke mensen!

En daar zijn we dan.. Helemaal kapot van de lange reis en het niet kunnen slapen in het vliegtuig. Na een visum geregeld te hebben, werd ik opgewacht door James en Zoë. Engels praten, nu begon het echt..

Voor een aantal dagen slaap ik nu in het huis van Ria en Matheka (eigenaren van Dickson), zodat ik rustig kan wennen. Morgen gaan we als het goed is een kijkje nemen bij Dickson en donderdag bij de nursery (voor kinderen in de sloppenwijken).

Nu ga ik lekker slapen, trusten!


  • 07 Januari 2014 - 22:06

    Hanneke:

    Aaaaaah yes het eerste berichtje uit Afrika!
    Wat fijn dat je een goede reis hebt gehad! Jammer dat je niet kon slapen in het vliegtuig, maar wel heel begrijpelijk. Ik heb vandaag nog vaak aan je gedacht..
    Kon je in het vliegtuig nog films kijken? En hoe was het eten? Hoe waren de eerste indrukken van Kenia?
    Slaap lekker!

    Liefs Hanneke

  • 07 Januari 2014 - 22:12

    Arianne De Vries:

    Hoi Marlon,

    Gisteren vaak aan je gedacht! Fijn dat je goed bent aangekomen! Hoe lijkt Kenia en hoe is het weer daar? We lezen het wel weer als je wakker bent!

  • 08 Januari 2014 - 08:26

    Aletta Steenbergen:

    Hoi Marlon,
    Fijn dat je er nu bent en dat alles goed is gegaan. Doe de eerste dagen maar rustig aan. Je krijgt veel nieuwe indrukken en moet natuurlijk eerst ook goed uitrusten. Veel succes.
    Groetjes van ons allemaal hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Marlon

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 7412

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Kenia

Landen bezocht: