Bijna! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Marlon

Blijf op de hoogte en volg Marlon

04 Januari 2014 | Nederland, Wezep

Hoi allemaal,

Nog 2 nachtjes en dan ga ik eindelijk! Vandaag de laatste dingetjes gekocht en een begin gemaakt met het inpakken van de koffers. Ik heb nu al een hekel aan inpakken.. Zóveel spullen, hoe pak je dat slim in?!

Maandag ga ik om 14.45 uur vliegen naar Mombassa (via Frankfurt en Addis Ababa), waar ik de eerste 6 weken in het Dickson Children Centre ga helpen.
Maar eerst nog alles in de koffers krijgen, de laatste dingetjes regelen en natuurlijk nog even genieten van de luxe hier!

Liefs, Marlon

  • 06 Januari 2014 - 00:14

    Annemieke:

    Het zit allemaal in de koffer en je bent zo ver!
    Have fun lieve zus en geniet van alles wat je mee maakt..
    Xx Annemieke

  • 06 Januari 2014 - 00:14

    Annemieke:

    Het zit allemaal in de koffer en je bent zo ver!
    Have fun lieve zus en geniet van alles wat je mee maakt..
    Xx Annemieke

  • 06 Januari 2014 - 18:30

    Hanneke:

    Je bent onderweg!
    Leuk dat we je belevenissen via je weblog kunnen volgen! Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
    Geniet ervan..!!!
    Liefs Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wezep

Marlon

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 7410

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Kenia

Landen bezocht: