Beter - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu Beter - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu

Beter

Door: Marlon

Blijf op de hoogte en volg Marlon

21 Januari 2014 | Kenia, Mombassa

Na een aantal dagen ben ik bijna weer helemaal 'zoals ik hoor te zijn'. Vandaag ben ik voor het eerst naar het strand hier geweest, supermooi! Daar zou ik echt úúren kunnen zitten!

Morgen ga ik de stad ik voor knutselspullen voor de nursery school en zwembandjes. Benieuwd of ik wat leuks kan vinden voor ze!

Nu lekker slapen, liefs

  • 23 Januari 2014 - 08:23

    Aletta Steenbergen:

    Fijn dat je weer bent opgeknapt.
    Hopelijk lukt het je om vandaag de dingen te kopen die je nodig hebt.
    Veel succes met het knutselen en de zwemlessen. De kinderen zullen vast en zeker genieten van de aandacht en alle nieuwe dingen.

  • 27 Januari 2014 - 13:41

    Anneke Hamming:

    Hoi marlon,

    Wat een avontuur zeg. Het is/wordt daar vast heel leuk
    En lekker naar het strand als wij met natte sneeuw zitten!
    Geniet ervan en maak er iets moois van. Gods zegen!
    Fam. I en A Hamming

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Marlon

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 7380

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Kenia

Landen bezocht: