Afscheid nemen - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Door: Marlon

Blijf op de hoogte en volg Marlon

26 Februari 2014 | Kenia, Mombassa

Maar weer eens een verslagje uit Mombassa. Waarschijnlijk de laatste.. De laatste week is dan toch echt gekomen. We maken er nog maar het beste van en ik geniet nog volop! Gisteren en maandag ben ik naar de nursery school geweest om te knutselen en een hok vol met gekregen spullen uit te zoeken. Donderdag is Thijs, andere vrijwilliger, aangekomen, wat ook heel gezellig is! Het is toch leuker dan altijd alleen :)

Vorige week hebben we van sponsorgeld (dank jullie wel daarvoor!!) 60 nieuwe stoeltjes voor de nursery school besteld, die we zometeen gaan ophalen. Ook hoop ik dat we nog wat meer matrassen kunnen meenemen en verf.. Dan kunnen we vrijdag een begin maken met muren verven.

Morgen heb ik eigenlijk ook nog een vrij dagje, maar er is nog zoveel te doen dat die misschien niet doorgaat. Er is nog tijd zat om van Mombassa te genieten, want Sanne en Lianne, vrijwilligsters uit Shade (waar ik hierna heenga), komen hier zaterdag heen voor een weekje. Na die week ga ik dan samen met hun naar Thika (vlakbij Nairobi).

Zaterdag gaan we met de Dicksonkinderen naar het waterpark en zondag vieren we de verjaardagen van januari/februari en tegelijkertijd mijn afscheidsfeestje daar. Vrijdag ook nog een feestje in de nursery school, dus deze week wordt gewoon nog heel leuk!





  • 26 Februari 2014 - 13:15

    Sanne:

    Geniet van je laatste weekje daar en tot zaterdag!!!!!!!!!!!!!

  • 26 Februari 2014 - 16:30

    Joke Broos Van Hoogdalem:

    Hallo Marlon.
    Ik denk dat ik ook maar kom op jou afscheidsfeestje,klink erg gezellig.
    Heerlijk als je nog zo jong bent en dit kunt doen,geniet ervan,ik vind het heel leuk om je te kennen je bent echt een lieverd en doet heel veel voor de kids,die zullen je zeker ook gaan missen.
    Wens jou nog een hele fijne week toe in Mombasa,ik hoop met mijn Ali ook nog eem X twee weken op vakantie te gaan in de Reef met volpension.
    5jaar geleden ben ik met mijn zoon ook in Thika geweest daar zijn de pineapple plantages.
    Wens jou daar ook een hele mooie goede tijd toe.
    Hoop we blijven contact houden.
    Dikke knuffel,liefs
    Joke

  • 26 Februari 2014 - 22:09

    W.Westerman-Bol:

    Kijk dankbaar terug en vertrouwend vooruit. Geniet er nog van

  • 27 Februari 2014 - 15:04

    Ton Van Leijen:

    Ha Marlon, de bekende laatste loodjes. Ik denk dat het je best zwaar zal vallen om het weer los te laten. Daar wensen wij je sterkte mee. Maar je wordt hier ook weer warm ontvangen door je ouders, zussen (je moet dan nog wel van een van hen nog wat papier kopen), je broers, je vriendenkring en de geloofsgemeenschap. alvast een voorspoedige reis gewenst. Hartelijke groet, ook van mijn vrouw José!

  • 27 Februari 2014 - 16:26

    Timon:

    geniet er van

  • 28 Februari 2014 - 14:05

    A. Van Der Horst:

    Lieve Marlon, wat ben jij daar lekker bezig! En je geniet er ook echt van! Zo te lezen heb je nog
    wel wat feestjes 'af te werken'. Veel plezier en ook je afscheidsfeestje daar. Zal best wel een
    beetje moeilijk zijn, maar wie weet zie je ze nog weleens?! Leuk, dat die 2 meisjes weer meegaan
    naar je volgende plek. Goeie reis daar heen!, en ook daar wensen we je een warm onthaal toe.
    Veel liefs ... opa, oma

  • 03 Maart 2014 - 17:15

    Janny Harsevoort:

    Hoi Marlon, jonge, jonge, wat gaan die weken vlug zeg!!!!
    En wat ben je een ervaring rijker geworden. Straks wil je daar gaan werken en vind je Nederland maar niets meer.
    Je zou hier eigenlijk eens een verhaal b.v. op een wijkavond moeten houden, dat zou erg leuk zijn.
    Ervaringen delen hier is fijner zowel voor ons als voor jezelf.
    Wij wensen je nog een goede tijd daar en straks een hele goede reis terug.
    Je ouders zullen ook wel weer blij zijn je te zien.
    Veel plezier op je afscheidsfestje.
    Hartelijke groeten en tot ziens.
    Jan en Janny Harsevoort. daaaaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Marlon

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 7381

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Kenia

Landen bezocht: