Toch een paar weken langer - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu Toch een paar weken langer - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu

Toch een paar weken langer

Door: Marlon

Blijf op de hoogte en volg Marlon

03 Februari 2014 | Kenia, Mombassa

Jaja, ik heb besloten toch maar 2 weekjes langer hier te blijven.. Het is hier zo leuk en er is nog zoveel te doen! De verjaardagen van de kinderen (van deze maand) moeten nog gevierd worden, we gaan nog een dagje naar het waterpark, ik wil de kinderen nog allemaal een keer laten zwemmen en ook een keer met z'n allen naar de zee. Eigenlijk zou dit dan mijn laatste weekje hier zijn, maar dat is gelukkig niet zo. De tijd gaat echt te snel hier!

Na mijn vrije dagen (strand en stad), vrijdag op de nursery school en het weekend gezellig in Dickson, ga ik morgen weer naar de nursery school. Leuk!

• 03 Februari 2014 - 21:01

Hanneke:

Leuk dat je nog langer blijft! Ga je nu korter naar je volgende verblijf of gaat dit van je 'vakantie' af?
    Geniet er maar van!
    Liefs Hanneke

• 04 Februari 2014 - 11:17

Ton Van Leijen:

Ha Marlon, mooi dat je nog iets langer kunt blijven, lux ook dat dat kan. Het zal straks ook wel moeilijk zijn om het weer los te laten, maar ja, afscheid nemen hoort ook echt bij het leven, en misschien ontmoet je de kinderen en de andere mensen later nog wel een keer. Sterkte met je werk, geniet van de natuur en de cultuur. Ook wel weer fijn als je straks weer bij je ouders en ons allemaal bent. Hartelijke groet!

• 04 Februari 2014 - 16:51

Aletta Steenbergen:

Heey Marlon,
    Wat fijn dat je het zo ontzettend naar je zin hebt daar.
    En ook super dat het mogelijk is om je programma iets te veranderen en daar iets langer te blijven.
    Geniet van alles en geef de kinderen nog maar wat extra uurtjes aandacht en speelplezier.
    Groetjes van ons allemaal.

• 04 Februari 2014 - 22:00

A. Van Der Horst:

Hoi Marlon, toch wel fijn voor je dat je wat langer kunt blijven en voor de kinderen ook!
    'k Heb fotootjes van je gezien bij Shyla tussen de kinderen, echt mooi! Fijne weekjes nog en
    het ga je goed! Liefs oma

• 07 Februari 2014 - 12:02

Geralde:

Inmiddels ben je al een maand op het Afrikaanse continent te vinden en zo te lezen heb je het prima naar je zin! Heb je de lokale taal al een beetje onder de knie? Leuk om elke keer ook foto's op facebook langs te zien komen! Veel succes met je zwem- en knutselplannen... Ben benieuwd naar je volgende belevenissen!

Groetjes Geralde