Hospital - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu Hospital - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu

Hospital

Door: Marlon

Blijf op de hoogte en volg Marlon

20 Januari 2014 | Kenia, Mombassa

Vrijdag zijn we weer naar de nursery school geweest. Heel leuk dat de kinderen je gelijk herkennen en naar je toerennen! Ik heb met Agnes, de hoofdlerares, afgesproken dat ik 1 keer per week een knutseluurtje ga geven om een beetje afwisseling in de lessen te gooien. Ze hebben alleen geen knutselspullen, dus mag ik ook nog gaan shoppen hier ;)

Het weekend was weer geslaagd in Dickson. Erg gezellig met al de kids!
Vanaf volgende week ga we aan de zwemlessen beginnen, ben benieuwd of ze het snel oppakken. Hoop 't wel, want 4 weken is niet veel om 35 kinderen de standaarddingen te leren..
Zondag ben ik weer naar de kerk geweest. Er waren nu wat meer mensen, een tolk voor mij en het was allemaal wat uitbundiger dit keer.. Ook leuk om een keer mee te maken!

Na een normale week gehad te hebben, werd ik zondagavond beroerd wakker na een paar uurtjes slaap. Daarna nachtje niet geslapen en alleen maar op bed kunnen liggen omdat ik anders flauwviel. Na heel veel vocht verloren te hebben, zijn we maar naar het hospital gegaan en werd ik gelijk aan een infuus gelegd. Ook kreeg ik allemaal medicijnen voorgeschreven, wat naar mijn idee veel te veel is.. antibiotica enzo. Het gaat nu wel een stuk beter met me, dus dat is mooi (m'n vrije dagen beginnen nu weer, dus wil dan eigenlijk wel naar het strand en naar de stad enz.. hoop dat dat gaat lukken!).

  • 21 Januari 2014 - 18:40

    Dina Van Doesburg:

    Kalm aan he... Hoop dat je snel opknapt! Morgen gaan wij ook.....
    Geniet ervan!

  • 21 Januari 2014 - 18:44

    Hanneke:

    Leuk, weer een stukje op je weblog! Ik lees het met veel plezier!
    Wat heerlijk dat die kinderen je herkennen en je bezoekjes dus echt op prijs stellen. Ik had ook niet anders verwacht ;)
    Ik hoop dat de zwemlessen een succes zijn, dat is wel weer echt iets voor jou, komt vast wel goed!
    Maar eerst maar even goed uitzieken en genieten van het strand. Strandweer kunnen we hier in Nederland ook wel gebruiken!

    Geniet weer van deze week!

    Liefs Hanneke

  • 22 Januari 2014 - 14:56

    Henk En Leonie:

    Hoi Marlon, Nou ik heb wel respect voor je, lijkt me inderdaad leuk om de taal te leren zodat je in ieder geval iets kan verstaan.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt zodat je ook van de mooie omgeving kan genieten.
    We wensen je een hele goede tijd daar.
    Groetjes Henk en Leonie

  • 22 Januari 2014 - 21:58

    A. Van Der Horst:

    Hoi Marlon, gaat het alweer beter met je? We hopen van wel, dat je even kunt genieten van je
    vrije tijd. Maar we lezen ook wel, dat je alles met veel plezier doet. Echt fijn voor de kinderen, dat
    je zoveel met ze kunt en mag doen en dat jij ook je plek daar gevonden hebt! Fijne en goeie tijd!
    Liefs opa, oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Marlon

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 7374

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 05 Mei 2014

Kenia

Landen bezocht: