Nursery school - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu Nursery school - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Marlon Kleine - WaarBenJij.nu

Nursery school

Door: Marlon

Blijf op de hoogte en volg Marlon

10 Januari 2014 | Kenia, Mombassa

En alweer een verslagje..

Vandaag ben ik bij de nursery school geweest. Ga ik 1 dag per week helpen de aankomende weken. Vind ik heel leuk, want wordt hlemaal blij van die vrolijke gezichtjes!
Er zit natuurlijk ook een andere kant aan wat je eigenlijk helemaal niet terugziet bij de kinderen (behalve gescheurde kleding enz). Er bleven bij de lunch een aantal kinderen zitten die een extra maaltijd op school kregen omdat ze thuis niets zouden krijgen. Doet je wel wat.. De school lag middenin de sloppenwijk, dus kreeg ik daar gelijk een goed beeld van. Vervuild drinkwater, kippen die los rondlopen, veeel vliegen, rotzooi op de grond, half afgebouwde hutjes enz.

Morgenochtend ga ik weer naar Dickson. (Bijna) alle kinderen zijn thuis in het weekend, dus wordt een gezellige boel!

• 11 Januari 2014 - 13:55

W. Westerman -Bol:

Leuk Marlon om iets van jou te lezen. Ik zie onze dochter Nelleke weer in Uganda zitten tussen al die kinderen. Pas goed op de hygiene voor jezelf. N. Heeft daar een bittere smaak van over gehouden. Geniet ondertussen en leerse wat de talen betreft.,Groetjes.

• 11 Januari 2014 - 14:11

Martijn Vd Horst:

veel succes marlon!!! we zullen je volgen via je weblog. tim vindt het ook erg cool !! groetjes van de boonrak 39 uit valkenburg.

• 13 Januari 2014 - 21:22

A. Van Der Horst:

Nu ook even iets van ons laten horen. Marlon we zijn heel blij, dat alles goed gaat!
    Je aankomst daar en dat je al zoveel gezien hebt. Ook al veel mensen (en kinderen) leren
    kennen. Zo te lezen zit je wel op de goede plek, doe wat je kunt doen! Veel succes en
    liefs van je opa en oma